Ploggen: De vakantie van Nouska

Deze maandag weer een Plog van mij, en wel een hele bijzondere. In deze Plog neem ik jullie niet mee in een van mijn weken van dit jaar, maar gaan jullie mee op vakantie naar Frankrijk en een stukje Spanje! Ik laat jullie zien hoe een vakantie zonder eetstoornis er tegenwoordig bij mij uit kan zien en hoe heerlijk dat is. Maar niet alleen dat deze Plog over mijn vakantie gaat maakt hem bijzonder, ik was niet alleen op vakantie maar samen met iemand en over die persoon zal ik ook een klein beetje meer vertellen. Lees snel verder om te weten wie die persoon is en wat wij samen deze twee weken hebben beleefd!

vakantie

'Dit is hem dan'
Ik kan natuurlijk foto's laten zien van mezelf op vakantie, maar ik was niet in mijn uppie. Je vraagt je vast af met wie ik was en dat snap ik heel goed. Sommige van jullie zagen al eerder in wat Plogs van mij dat er soms twee borden eten op tafel stonden of twee kopjes koffie op de foto te zien waren. En die mensen hadden inderdaad goed opgelet! Sinds een maand of 10 ben ik namelijk samen met de leukste van de wereld; Sim. Ik ben verliefd. Ja, en ik ga het nu eindelijk bekend maken aan jullie. Op deze manier, met deze Plog deel ik dit bijzondere, mooie stukje priveleven met jullie en omdat ik daar zo dankbaar en blij mee ben, laat ik jullie met trots een paar vakantiefoto's van ons zien.

♥ De reis
Twee weken lang zijn mijn vriend en ik op reis geweest met een fijne, groene volkswagenbus. De bus heeft een pop-updak en is lekker ruim, maar niet ontzettend groot. Best een uitdaging dus, want je wilt toch van alles meenemen en zit bij slecht weer dus super erg op elkaar lip. We waren om heel eerlijk te zijn best wel een beetje zenuwachtig voor onze eerste echte vakantie samen, maar dat is gelukkig helemaal goed gekomen en het was echt nog veel leuker dan ik dacht. Het reizen in de bus ging vlot en ondanks dat we heel wat uurtjes rijdend op Franse wegen hebben doorgebracht, hebben we ook daarin leuke momenten meegemaakt. Omdat ik geen rijbewijs heb, kon ik soms stiekem een dutje doen achter in de camper of een boek lezen. Tussendoor stopten we af en toe even of we bezochten we een camping voor een nachtje.

rijden

♥ Amboise
We zijn als eerste gestopt in Amboise. Dit was puur om te overnachten en de volgende dag weer verder te reizen. We sliepen op een simpele camping en aten de volgende dag ons eerste, echte Franse stokbrood! Wat is dat toch altijd weer fijn om dagelijks een vers stokbroodje te bestellen en croissants te eten. Niet dat ik dat thuis nooit doe, maar we deden het deze vakantie elke dag en hebben daar echt van genoten. Ieder stokbrood en croissantje was weer net even anders en als we een lekkere, luchtige, knapperige te pakken hadden waren we extra blij.

stokbrood

♥ Hossegor
Vanaf Amboise zijn we doorgereden naar Hossegor, een leuk surfdorpje in Frankrijk. Het was niet heel lekker weer en we moesten allebei nog een beetje in het vakantiegevoel komen. Toen het een dag flink regende zijn we naar een terrein met grote outlets van allerlei surf-, sport- en skatemerken gegaan en hebben we daar fijn geshopt. Ook konden we ons heel goed vermaken in de grote supermarkten zoals E. Leclerc of Carrefour. Alles is anders en de supermarkten zijn zo groot. Een regendag was een prima dagje om zoiets te doen, want als het warmer weer zou zijn, zouden we het zonde vinden om te gaan winkelen.

surfshop

De dagen daarna werd het gelukkig steeds warmer. Mijn vriend is toen lekker gaan surfen en ik heb op het strand gelegen met een boek.

surfen

Toen het nog wat warmer werd zijn we het aller lekkerste ijsje ever gaan eten. Ik vond vier euro voor twee bolletjes ijs een beetje duur, maar toen ik het ijsje eenmaal in mijn handen had begreep ik de prijs! Wat een enorm groot en super lekker ijsje was het zeg! Mijn vriend had witte chocola en dropijs en ik had cheesecake en Ferrero Rocher. Het was echt heel erg lekker en zelfs het hoorntje was zelfgebakken en smaakte goed.

ijs

Omdat we geen kaarsenhoudertjes hadden, hebben we gaatjes met een zakmes in lege blikjes gemaakt. Daarin deden we muggenkaarsjes. Die kaarsjes ruiken altijd zo lekker naar 'vakantiegevoel' en nu gaven ze ook nog eens heel mooi licht. In de avond dronken we vaak na het eten lekker een kopje koffie. Mijn vriend maalt de bonen dan vers en bij dit kopje koffie (rechts) had hij ook wat opgeschuimde melk voor me gemaakt, hmmm! We hebben ook een paar keer 'savonds op het strand koffie gemaakt en gedronken bij een mooie zonsondergang. De koffie op deze manier zetten is zo gezellig. We zijn van plan dit te blijven doen deze zomer. Bijvoorbeeld bij een picknick of een avondje aan het strand.

koffie

♥ Biarritz
Na een paar dagen Hossegor zaten we helemaal in de vakantiesferen. We hadden bijna geen wifi of telefoonbereik en dat maakt het loskomen van werk, thuis en drukte een stuk makkelijker. Natuurlijk dacht ik aan mensen of aan mijn werk, maar ik was er niet meer echt mee bezig en dat zorgde dat ik echt vakantie had. We zijn die ochtend naar Biarritz gereden waar we een bewolkt, maar fijn dagje hadden. Hoe verder we richting Spanje reden, hoe mooier de kust werd. Wat een prachtige stad is Biarritz met het strand, de rotsen en bloemen langs de kust. En als je goed kijkt zie je dat de zee vol surfers ligt. Dat was ongeveer overal zo langs deze kust van Frankrijk.

liefs

♥ Henday
Na Biarritz zijn we op zoek gegaan naar een plek om te slapen en die vonden we op een ontzettend mooie camping in Henday. Hier zijn we het langst geweest van alle campings en waren we echt dolblij met onze plek. Omdat het nog laagseizoen is, mochten we bijna overal zelf ons plekje uitkiezen, had je weinig buren en dus veel ruimte en privacy. We kozen voor een plek waarbij je in de verte de zee kon zien en mijn vriend dus zelfs tijdens het eten of meteen bij het opstaan de golven voor het surfen kon checken. We zaten dicht bij het strand, het dorpje en toch heel rustig.

busje

In Henday zijn we meedere keren naar het strand geweest. Ik heb daar veel gelezen in het boek Paaz; fijn en goed boek! Ook heb ik een surflesje van m'n vriend gehad, maar daar heb ik meer met mijn vriend om gelachen dan dat het succesvol was. Binnen vijf minuten had ik een schaafwond door de vin van het surfboard en een bloedneus door mijn neuspiercing. Mijn broers noemen me ook wel 'IEO' Impulsief en onoplettend en dat weer eens pijnlijk duidelijk, haha. Wel vond ik het heerlijk om in een wetsuit in de toch wel koude zee te zwemmen. Ik hield het daardoor langer uit en vond het fijn om lekker in het water te zijn.

Wat we verder hebben gedaan in Henday kan ik niet allemaal opnoemen, van alles in ieder geval. Leuke winkeltjes bekeken, gefietst, op het strand gelegen, lekker gegeten, veel zelf eten gekookt bij de camper en lekker ontspannen samen geweest.

henday

Ook hebben we een prachtige wandeling gemaakt bij rotsen, een bunker langs een klif en mooie bossen. Het is zo fijn om twee weken iedere dag samen wakker te worden tussen de bomen, op het gras te staan en overal volgetjes, eekhoorntjes, lieveheersbeestjes, vlinders en vleermuizen te zijn. Dat mis ik toch wel doordat ik woon in de stad en maakte me echt ontspannen.

nouska

♥ Hondarribia (Spanje)
Na Henday zijn we verder gereden naar Spanje. We zaten er nu zo dichtbij dat we vonden dat we dan net zo goed even door konden rijden, voor we weer langzaam aan de terugweg zouden beginnen. We zijn naar Hondarribia geweest en hebben daar een nacht op een camping langs een klif, zo vlak aan de zee doorgebracht.

spanje

Ook hebben we er een ontzettend mooie wandeling gemaakt. De wandeling ging bergje op en bergje af en het was flink warm. Ik had de volgende dag dan ook flinke bilspierpijn, maar wat hebben we genoten van het uitzicht dat we te zien kregen na iedere heuvel die we beklommen!

Het is daar echt heel mooi.

♥ Mimizan
Na Spanje zijn we naar Mimizan, Frankrijk gereden. Dit is ook een surfstad/dorpje langs de kust van Frankrijk. Mijn vriend heeft hier nog een paar keer gesurfd en ik heb me er goed vermaakt op het strand en met een heerlijk ijsje. Toch overtreft nu bijna niets het ijsje in Hossegor meer voor mij!

ijs

Zoals ik al vertelde hebben we veel zelf eten gekookt. Niet alleen omdat dit wat goedkoper is, maar ook omdat we beiden erg van koken houden. Ik vond het leuk om te rommelem met pannetjes bij de camper en in het gras, aan een tafeltje eten klaar te maken. We hebben van alles gegeten. Van spring rolls tot pasta en van couscous tot risotto. Ook de keren dat we uit eten zijn geweest hebben we genoten en vonden we leuke eettentjes. Dat is toch in het buitenland soms lastig, omdat ik vegetarisch eet.

Mijn vriend heeft trouwens bijna de hele vakantie ook geen vlees gegeten. Niet omdat dit van mij moest, ik laat hem daar absoluut vrij in, maar wel omdat hij het geen verkeerd principe vindt. Het was voor mij heel normaal, maar voor hem best wel een uitzonderlijk vegetarische vakantie denk ik.

eten

Het wonen in een klein busje voor twee weken is mij echt ontzettend goed bevallen. Ik wilde eigenlijk helemaal nog niet naar huis toe na twee weken reizen. Het voelde zo vrij en gezellig samen. Als we het ergens zat waren, pakten we de boel weer in en gingen we verder. Ik vond het ook heel fijn om weinig spullen bij me te hebben. Dit voelde wel een beetje als minimalistisch leven en geeft zoveel rust. De eenvoud van een vakantie als deze brengt zoveel rust en juist diepgang in plaats van veel afleiding en oppervlakkingheid. Het was heerlijk en ik kon echt weer even tot mezelf en wij samen tot elkaar komen. Met je voeten in het gras of onder het strandzand en je haar dat stug is van het strand en de zee. Ik vond het zo fijn om weer echt even te 'aarden.' En wat was het uitzicht vaak mooi vanuit de bus. Soms keken we uit over bos, zee en we hebben heel wat mooie lunchten gezien.

spanje

♥ Lacanau
Als laatste stop logeerden we in Lacanau. Het is daar ook ontzettend mooi en het heeft een leuk centrum. We kwamen er ook heel veel leuke, gekleurde huisjes tegen. We logeerden hier op een luxe park waarbij we ook gebruik konden maken van een verwarmd zwembad en daar heb ik echt van genoten. Na al die eenvoud was ik zo gelukkig met het zwembad, een föhn in het toiletgebouw en een campingwinkeltje op het park. Wat kun je toch extra genieten van die kleine, vanzelfsprekende dingen als je een tijd campeerd. Toch miste ik het niet tijdens mijn vakantie en vond ik dat simpele juist ook wel weer erg lekker.

pizza

♥ De terugreis
Tijdens de terugreis heb ik achterin het busje af en toe kunnen slapen en liggen lezen. Als we stopten zette we zelf koffie op een parkeerplaats waar je even kunt rusten. Ik liet thuis de eerste dag de kraan aan staan toen ik mijn handen had gewassen, omdat ik zo gewend was aan kranen die na één keer drukken vanzelf weer uit gingen in de openbare toiletten.

Ik heb een hele erge fijne vakantie gehad samen met mijn vriend en we dromen nu alweer over een volgend reisje. Het was bijzonder om dit samen met hem te delen en we hebben elkaar weer een stuk beter leren kennen. Wie weet hoor je af en toe nog eens iets over mijn vriend voorbij komen in mijn volgende Plog, maar het zal natuurlijk vooral over mijn leventje gaan. Ik hoop dat je het leuk vond om eens een ander soort Plog van mij te zien en het leuk vond om te horen met wie ik op vakantie was. Ik vind het spannend, maar vooral heel leuk om met jullie te delen dat ik een vriend heb. Ben ook benieuwd of jij wel eens op deze plekken in Frankrijk bent geweest en als je vragen hebt, let me know! Leuk dat je mijn Plog weer bekeken en gelezen hebt. Ik hoop dat jij ook een fijne vakantie zult hebben!

liefs

Gerelateerde blogposts

Reacties

fighter - Maandag 6 juli 2015 13:11
Superleuk dat je een vriend hebt! En wat is de natuur daar mooi zeg.
Roeline - Maandag 6 juli 2015 13:17
Joh ben helemaal in vakantiesferen!! Wat ontzettend leuk dat je een vriend hebt en wat een heerlijke vrije vakantie zo met dat busje lekker touren!
Golden princess - Maandag 6 juli 2015 13:19
leuke plog! Ik vindt het heel fijn om te horen dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en dat je dit hebt mogen delen met je vriend!
cynthia - Maandag 6 juli 2015 13:25
Wauw super leuk plog
En wat past de vriend van je goed bij je !!!!
Super leuk dag en samen bend je verdient t !
Veel liefs Cynthia
Odette - Maandag 6 juli 2015 13:29
Wat ontzettend leuk dat je een vriend hebt en dit nu met ons deelt! Het klinkt als een hele leuke vakantie, mooie foto's!
Marielle - Maandag 6 juli 2015 13:31
Wat leuk om te lezen. Zorgt ervoor dat ik straks nog meer zin heb om met mijn vriend op vakantie te gaan. Erg leuk ook dat je nu een vriend hebt.
Simone - Maandag 6 juli 2015 13:44
Wat een mooi stel zijn jullie! Prachtige foto's ook, bedankt voor het delen. Alle geluk (samen) toegewenst!
Lovve - Maandag 6 juli 2015 13:45
Ahh wat leuk Nouska! Soort van gefeliciteerd ♥, het is zo leuk :-) Ik word ook helemaal blij van je plogje, ga zo door met die mooie foto's!
M - Maandag 6 juli 2015 13:48
Wauw, dat ziet er uit als een heerlijke vakantie! En wat een leuke vriend, ik wens jullie veel geluk samen :)
Quirine - Maandag 6 juli 2015 13:51
Wauw, wat een leuke en inspirerende plog! En wat leuk dat je al een geruime tijd een vriend heb Nouska! Ook bijzonder dat je dat deelt met ons! :')

Ziet er heel fijn uit je vakantie!
Ik wens je veel geluk toe!

Honeychild - Maandag 6 juli 2015 13:57
Wat een leuk stel zijn jullie, haha! En wat een fijne plog! Ik krijg nu ook helemaal zin in mijn vakantie, ook al vind ik het nog best wel spannend omdat ik dan dus écht controle over alles moet loslaten, maar ik denk dat dat héél goed voor me zal zijn! Bedankt voor deze plog, en veel geluk samen!
Jacqueline - Maandag 6 juli 2015 14:00
Gefeliciteerd met je vriendje Nouska! Super leuk voor je! En inderdaad: Jullie lijken heel goed bij elkaar te passen! Veel geluk met elkaar!
Demi - Maandag 6 juli 2015 14:06
Hé Nouska, wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en dat je je daar helemaal hebt kunnen ontspannen. Superleuk dat je een vriend hebt. Heel veel geluk samen. Ik vind het echt heel leuk dat we weer 'ns zo'n plog te zien krijgen en ik ben blij om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Mutch love, Demi
RM - Maandag 6 juli 2015 14:08
Wat leuk om te horen dat je een vriend hebt en dat jullie zo hebben genoten samen. Heel veel geluk met z'n tweeën! En bedankt dat je ons hebt laten meegenieten van je vakantiemomenten :)
Maanmeisje - Maandag 6 juli 2015 14:37
Stiekem vermoedde ik al dat je een vriend hebt, want ik had je samen met hem gezien ;-). Het klinkt als een geweldige vakantie. Lijkt mij heel leuk om zo rond te trekken.
Aine - Maandag 6 juli 2015 14:43
Meis ik ben zo blij voor je dat je een vriendje hebt in je leven. Denk dat jullie goed bij elkaar passen. Leven kan zo leuk zijn en vond je plog heerlijk om te lezen!
Ingrid93 - Maandag 6 juli 2015 15:23
Wauw, wat een heerlijke vakantie moet dat zijn geweest! Echt een voorbeeld van hoe fijn en ontspannen een vakantie kan zijn. :)
Ik zag wel een beetje op tegen mijn vakantie, maar als ik dit zie krijg ik ook wel weer heel veel zin om te gaan.
En Nouska, waar heb je dat hoedje vandaan? Ik vind hem echt geweldig!
Me - Maandag 6 juli 2015 15:25
Wauw wat gaaf en leuk allemaal. Sim(ply) ;-) the best blog ever! Zo energiek kwam ik nog nooit uit een blog.
Framboosxx - Maandag 6 juli 2015 15:26
Wat een leuke plog en de vakantie klinkt geweldig! Lijkt me ook zo gaaf om op vakantie rond te reizen in een busje, ben ik van plan zeker een keer te doen!:)
& natuurlijk leuk om te lezen dat je een vriend hebt! ;)
Maan - Maandag 6 juli 2015 15:27
Leuk Nouska!
toverbal - Maandag 6 juli 2015 15:29
wat leuk dat je een vriend hebt! en dat je voor het eerst samen op vakantie ben geweest, ik ga over 2 weken voor het eerst met mijn vriend op vakantie, spannend.
S - Maandag 6 juli 2015 16:29
Heel leuk Nouska! Wat zien jullie er gelukkig uit!
Ik werd er helemaal blij van.
Bedankt dat je dit wilde delen met ons (:
Rebecca - Maandag 6 juli 2015 16:37
Wat een heerlijke plog Nouska. Het ziet er echt heel fijn en ontspannen uit en jullie zien er beide zo gelukkig uit. Geniet van elkaar. :)
nikki - Maandag 6 juli 2015 16:44
Wat een fijn gevoel breng je met deze plog over. Ik vond het heel tof al die mooie vakantiefoto's te zien en je verhaal te lezen.
Ik ga zelf over een week ook op vakantie. Ikzelf ben nog aan het vechten tegen mijn eetdtoornis en vind het nog wel spannend om op vakantie te gaan.
Wij zullen ook naar een natuurlijke omgeving gaan en dat vind ik ook heel fijn, Door jou plog zie ik in dat ik vooral me hier mee bezig moet gaan houden en niet te veel met het eten.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik wil zo graag net zo genieten als dat je in je plog heb laten zien. Ik moet dat echt i gedachte gaan peuteren te houden .

En Nouska, ik ben heel blij voor je dat je je maatje gevonden hebt. Fijn dat jullie de tijd hebben genomen elkaar te leren kennen en leuk dat je hem nu zo trots aan 'ons' kunt voorstellen.
Geniet nog veel meer van elkaar zou ik willen zeggen!

nikki - Maandag 6 juli 2015 16:46
Irritante woordverbeteraar in mn telefoon! Peuteren moet proberen zijn natuurlijk!
Sorry
MIO? - Maandag 6 juli 2015 16:49
Super leuke, blije, zomerse plog Nouska! Super lief! :)
Fems - Maandag 6 juli 2015 17:05
Helemaal warm gevoel van binnen door je plog! Zo lief! Dit is echt de leukste plog!
Zo lief en schattig om te lezen. Jullie zijn een mooi stel.
georgie - Maandag 6 juli 2015 17:40
Wat zijn jullie leuk samen! Onwijs fijne vakantie gehad zo te zien. Leuke plog!
Tamara - Maandag 6 juli 2015 17:47
Heel veel geluk met je liefde, geniet ervan! Superleuke blog! THE greatest thing you'll ever learn is to love and 2BE loved in return! X
Laura - Maandag 6 juli 2015 17:52
Hoi,

Wat ben ik ontzettend jaloers. Ik vind het altijd mooi om te lezen hoe jij op een open manier beschrijft wat je doet en hoe je tegen het leven aankijkt. Ik verlang ernaar om op dezelfde manier in het leven te staan. Ik weet dat ik zelf iets moet gaan veranderen, maar helaas is me dat tot op heden niet helemaal gelukt. Ik accepteer mijn rustige karakter, het feit dat ik niet altijd weet wat ik moet zeggen nog en mijn uiterlijk nog niet helemaal en heb daardoor ook weinig zelfvertrouwen. In jouw blogs lees ik vaak dat je met vele problemen hebt geworsteld. Ik vraag me alleen altijd af waarom. Ik vind je namelijk een erg mooi en inspirerend persoon! Ik hoop dat ook ooit van mezelf te mogen zeggen! Liefs en veel geluk samen met je vriend!
yoyootje - Maandag 6 juli 2015 17:53
Super leuk! En wat fijn voor je dat je een leuke vriend hebt! Haha IEO, daar heb ik ook wel een handje van ;)
G. - Maandag 6 juli 2015 18:56
:) ooooohh - wat een heerlijkheid, wat fijn! Wat goed dat je bent waar je nu bent - en .. dat je verliefd bent: you are blessed, mooi!
Noa - Maandag 6 juli 2015 19:18
Ah zo'n busje is mijn droom! Was hij van je vriend/familie of hebben jullie hem gehuurd ergens? Zo ja, waar hebben jullie hem gehuurd? Lijkt me echt fantastisch!

Leuk om te zien dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad, en dat je een nieuwe vriend hebt
Esmee - Maandag 6 juli 2015 19:21
Ah wat een heerlijke plog Nouska! Wat fijn dat je zo gelukkig bent met je vriend :).
Anne - Maandag 6 juli 2015 19:33
Wauw, ik vind het er echt uit zien alsof jullie superleuk bij elkaar passen.
Nouska, heb je iets met mannen met baarden ofzo? :D
miri - Maandag 6 juli 2015 19:56
leuk om te lezen zeg. En bedankt voor het delen!
Heel leuk voor je dat je zo blij bent met je vriend, en wat een heeeerlijke vakantie.
Lekker nagenieten zou ik zeggen!! :-)
Linn - Maandag 6 juli 2015 20:04
Wat hoop ik ooit weer zo vrij te kunnen leven! Zo met een busje op vakantie is mijn droom, maar dan naar Kroatië en Italië.
En leuk dat je een vriend heb, terwijl er pas nog een blog was over alleen wonen en eenzaamheid! :)
Star* - Maandag 6 juli 2015 20:10
knappe vriend ^^ . vind het ergens alleen wel raar dat je al bijna een jaar een relatie hebt en dit nooit hebt gedeeld, is daar een reden voor? (: niet vervelend bedoel hoor.
ziet er uit als een heerlijke vakantie
Ananas - Maandag 6 juli 2015 20:32
Wow, wat een mooie foto's en wat leuk dat je een vriend hebt! Je vakantie klinkt heel erg ontspannen en rustig. Fijn dat het zo leuk was! Stiekem maak je me toch een beetje jaloers nu ik die foto's zie hoor.. Hihi

@ sim - Maandag 6 juli 2015 20:35
Je bent zelf vast ook heel leuk ;) maar je mag ook zoo blij zijn met zo'n mooi en bijzonder meisje als nouska!
@ ananas - Maandag 6 juli 2015 20:37
Dit is gewoon nouska haar werk. Dan wacht je wel even voordat je zoiets privé deelt en ook als je dat helemaal niet wilt delen is dat prima.
tralala - Maandag 6 juli 2015 20:37
Ik reageer eigenlijk nooit op blogs..... Maar ik wou je toch even feliciteren :)
S90 - Maandag 6 juli 2015 20:41
Wat fijn om te lezen, Nouska!! Het is je zoooo gegund! Klinkt als een ontzettend fijne, rustgevende reis!!
Claire - Maandag 6 juli 2015 21:48
Wauw wat een geweldig leuke plog. Super mooie plekjes die je met ons deelt!
Verder van harte gefeliciteerd. Ik vind t bijzonder mooi dat je dit stukje van he leven met ons deelt. Jullie zijn een leuk stel samen!
Emmy - Maandag 6 juli 2015 21:53
wat leuk! Ik gun het je echt
Anoniem - Maandag 6 juli 2015 22:37
Dit vind ik echt de beste plog tot nu toe! Ik heb vandaag echt een rot dag gehad en deze plog maakt mij weer helemaal happy. Je vriend lijkt me erg gezellig en ik gun jullie al het geluk van de wereld:D
Haremaje - Maandag 6 juli 2015 23:02
Super leuk en gefeliciteerd met je vriend!
Juma - Maandag 6 juli 2015 23:05
Super leuk dat je een vriend hebt! Ik word er zelf helemaal blij van :)
Aniek - Dinsdag 7 juli 2015 00:48
Wouw wat een superfijne vakantie lijkt me dit, wat een leuk busje! En wat leuk dat je een fijne vriend hebt gevonden, leuk dat je ons daarover verteld, veel geluk!
desire - Dinsdag 7 juli 2015 08:51
Leuk! Het geluk straalt er van af. Je vriend is een surfer, gaaf!
Anne - Dinsdag 7 juli 2015 10:23
Wat leuk om dit te lezen Nouska !
Ik begrijp dat het spannend moet zijn geweest om voor het eerst zo weg te gaan ,en het is zo leuk om te zien dat jullie zo hebben genoten.Het deed mij hell goed om dit te lezen ,juist nu !
Bedankt dat je dit voor jouw zo dierbare stukje hebt willen delen met ons allemaal !
Fleur - Dinsdag 7 juli 2015 10:43
Wat fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad! Lijkt mij ook wel een uitdaging 2 weken op zo'n klein oppervlakte. Goed teken dat het helemaal goed was! Heb je geloof ik ook heel erg verdiend een vakantie en een lieve vriend. Leuk dat je dat hier deelt!
Klein Veertje - Dinsdag 7 juli 2015 23:40
Echt superleuk! En wat leuk dat je met ons deelt dat je een vriend hebt!
Over anderhalve week ga ik met m'n ouders naar de Dordogne, maar daarvóór gaan we eerst een week langs de kust reizen met een camper. Wel vooral in het noorden van Frankrijk en ik ben heel benieuwd hoe dat wordt. Ik heb er zin in, ondanks de spanningen. Als je nog aanraders hebt, hoor ik het graag! :P
D - Woensdag 8 juli 2015 20:40
Wat heerlijk om te lezen! Je schrijft zo vol gevoel dat het me raakt, waar je ook over schrijft. Dank je wel daarvoor!!
En superleuk voor je dat je nu een vriend hebt! Leuk om te lezen en nog leuker dat je het met ons wil delen.
Mijn vakantie wordt een heel ander soort, maar ik ga zeker proberen om momenten te creëren om net zo bij mezelf te landen als hoe jij dat omschrijft. Moet heerlijk voelen..
Roosje - Woensdag 8 juli 2015 21:56
Leuke plog en super leuk voor je dat je een vriend hebt! Hopelijk gaan jullie samen nog heel veel mooie reisjes maken.
d - Donderdag 9 juli 2015 22:24
Ontzettend leuk zeg om te lezen en te zien! Lekker onderweg en genieten en ja ik ben er wel eens geweest op de fiets van Hendaye de Pyreneëen in, via Biaritzzz.
kate02 - Vrijdag 10 juli 2015 19:38
Is mijn reactie niet goedgekeurd of wat? omdat die er niet bij staat?